اطلاعات جدیدی پیرامون عنوان چرخ دنده های جنگ 4
سری عناوین Gears of War یکی از موفقترین بازیهای دهه اخیر بودهاند. عنوانی که از اولین نسخه خود، استانداردهای جدیدی را برای سبک سوم شخص شوتر تعریف کرد و از همان زمان نیز همواره خود یکی از شاخصترین عناوین این سبک بوده است. حال استودویو سازنده نسخه جدید این بازی پیش نمایشی منتشر کرده که در آن زمان انتشار و قابلیت های جدید این بازی را به نمایش کشیده است. مایک راینر مدیر بخش تکنیکی استودیو کوالیشن در آخرین مصاحبه خود تو ضیحاتی درباره انجین Gears of War 4 داده است:
یکی از بزرگترین مزیتهای استفاده از موتور Unreal 4 این است که یک موتور کراس پلتفرمی است. بنابراین وقتی شما در حال ساخت بازی خود هستید، میتوانید آن را روی ویندوز آزمایش کنید و سپس آن را برروی ایکسباکس وان اجرا کنید و همچنین ما همیشه در حال اجرای بازی برروی هر دو پلتفرم هستیم.
وی همچنین در مورد تجربه فوق العاده این بازی بر روی کامپیوتر های خانگی حتی با سخت افزار میان رده چنین گفت:
دایرکت ایکس 12 تعدادی از لایههای بین سختافزار گرافیکی و اپلیکیشن را حذف میکند و به ما اجازه میدهد که گرافیک بازی را بالاتر ببریم و به بهینهترین عملکرد دست پیدا کنیم. سپس آن را به رایانهشخصی میبریم. این مسئله به ما اجازه میدهد که بتوانیم بازی را با نرخ فریم بالاتری اجرا کنیم. یکی از کارهایی که ما توانستیم با بازی Gears of War 4 انجام دهیم، این بود که توانستیم تمام محتوای بازی را در رزولوشن 4k تولید کنیم به همین دلیل اگر شما سیستمی مبتنی بر ویندوز 10 داشته باشید که بتواند از لحاظ سختافزاری این رزولوشن را پشتیبانی کند، میتوانید تکسچرهای بازی را با کیفیت فوقالعاده ببینید. شما در رایانه شخصی، یک تجربه 4K فوقالعاده را به دست خواهید آورد و در ایکسباکس وان نیز بازی برای رزولوشن 1080p بهینه شده است.
استودیو کوالیشن اعلام کرد که این بازی در تاریخ 20 مهر ماه امسال منتشر خواهد شد و از قابلیت Play Anywhere که در جریان نمایشگاه E3 2016 معرفی شد، پشتیبانی میکند. در نهایت می توان گفت شما می توانید بازی را یکبار به صورت دیجیتالی بخرید و آن را برروی ایکسباکس وان و رایانه شخصی خود تجربه کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.