اضافه شدن قابلیت تشخیص حرکات چهره به بازی Star Citizen
استودیو Cloud Imperium Games امروز خبر مهمی را در ارتباط با عنوان جدید در دست ساخت خود یعنی Star Citizen منتشر کرد. استودیو اعلام کرد که بخش فنی در حال توسعه تکنولوژی جدیدی است که برای اولین بار در جهان پیاده سازی شده است. این تکنولوژی جدید به کاربران اجازه می دهد تا به صورت همزمان حالات صورت خود را در کارکتر اصلی پیاده سازی کنند.
استودیو Cloud Imperium Games در این ارتباط گفت:
این ویژگی جدید حالات و حرکت های صورت کاربران را دنبال می کند و سپس این حرکات را در کارکتری که انتخاب کرده اید پیاده سازی می کند که باعث می شود ارتباطات کاربران بسیار همه جانبه و واقع گرایانه باشد.
این قابلیت که FOIP نام گرفته است به کمک یک سنسور حرکتی، حتی در نورد کم صدها حرکت صورت را شناسایی می کند که سیستم به صورت اتوماتیک و همزمان آن را روی کاراکترهای شما در بازی پیاده سازی خواهد کرد. تصاویری که در این ارتباط منتشر شده است نشان می دهد که کیفیت این بازسازی حرکات صورت به قدری خوب است که سبب شده تا کاراکتر های بازی باور پذیر تر شوند.
کریس رابرتز ، خالق عنوان Star Citizen در این ارتباط گفته است:
هیچ بازی دیگری تا به حال چنین سیستمی را پیاده سازی نکرده است و این اتفاق انقلاب جدیدی در بازی های رایانه ای و کنسولی محسوب می شود. با عرضه شدن Star Citizen دامنه وسیعی از احساسات و حرکات صورت قرار است در کارکتر های بازی پیاده شود که با ترکیب صدای اصلی گیمر ها یک تجربه همه جانبه و لذت بخش را به وجود خواهد آورد. شما در این بازی حضور یک فرد در پشت کاراکتر های بازی را کاملاً حس خواهید کرد و مطمئن خواهید شد که طرف مقابلتان دقیقاً چه حسی دارد.
عنوان Star Citizen موفقترین پروژه در حال ساخت MMO ای است که توسط مردم سرمایه گذاری شده است و تا امروز نزدیک به 157 میلیون دلار برای ساخت این بازی پول جمع آوری شده است. این بازی کامپیوتری سطح AAA در ژانر شبیهسازی پرواز فضایی است. این بازی تنها برای لینوکس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد، توسعهدهندگان این بازی، دلیل عدم انتشار آن برای کنسولهای بازی را عجز و ناتوانی تمام کنسولهای بازی موجود در پردازش این بازی عنوان کردهاند، آنها همچنین رایانههای مکینتاش (دارای سیستم عامل macOS) را برای این بازی بسیار نامناسب و بد توصیف کردند. همچنین در مارس ۲۰۱۷، توسعهدهندگان بازی اعلام کردند استفاده از API انحصاری شرکت مایکروسافت به نام DirectX را کنار خواهند گذاشت و تنها از ولکان استفاده خواهند کرد. هنوز تاریخ عرضه مشخصی از سوی استودیو برای این بازی مشخص نشده است و برای اطلاعات بیشتر از زمان عرضه باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.
منبع: Gamespot
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.