شیوه، هزینه و زمان ارسال

مکعب در دو شهر تهران و کرج به سبب نزدیک بودن، محصولات خود را به صورت تحویل فوری در اختیار مشتریان قرار می دهد. این به این معنی است که به محض آماده سازی محصول در کارگاه مکعب، این شرکت نسبت به ارسال سیستم به مشتری در همان روز اقدام می کند.

از سوی دیگر، برای مشتریان دیگر شهرها محصول یک روز پس از آماده سازی تحویل سرویس پستی می شود تا در اولین فرصت درب منزل، تحویل مشتری گردد.

ارسال کالا به سرتاسر ایران رایگان است و مکعب تمام هزینه های ارسال و بیمه مرسوله را بر عهده دارد.

ارسال کالاها از چند طریق برای مکعب ممکن است که بنابر انتخاب مشتریان قابل تغییر است.

  • ارسال با پیک : برای کاربرانی که در دو شهر کرج و تهران حضور دارند، امکان ارسال فوری از طریق پیک وجود دارد که سریعترین روش ارسال محسوب می شود. البته مشخصاً با توجه به هزینه سنگین تر این نوع ارسال در صورتیکه کاربر در خارج از محدوده ارسال قرار بگیرد، امکان ارسال با پیک وجود نخواهد داشت. قابل توجه است که این روش تنها روش ارسال است که در آن هزینه بر عهده مشتری است.
  • ارسال با پست : برای تمام کاربران از سرتاسر ایران امکان ارسال از طریق شرکت ملی پست وجود دارد که شرکتی دولتی زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این روش امنیت بالاتری دارد اما ممکن است از لحاظ زمانی به نسبت دیگر روش ها بهینه نباشد.
  • ارسال با چاپار : شركت كالارسانان چاپار وابسته به گروه ترابری بین المللی زنجیره با بیش از 15 سال تجربه یکی از سرویس های ارسال مناسب است که اتفاقاً یک دفتر هم پایین دفتر مکعب دارند؛ از همین رو این روش ارسال برای مکعب ساده تر و سریعتر صورت می گیرد و امکان پیگیری سریعتر و دقیقتری برای همکاران ما وجود دارد.

روند آماده سازی محصولات به این شکل است که مکعب پس از دریافت سفارش شما نسبت به تهیه ارزان ترین قطعات از فروشندگان مختلف اقدام می کند؛ فروشندگانی که مکعب در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج داده است تا امکان شکل گیری یک رابطه پایدار اقتصادی بین دو شرکت وجود داشته باشد. همین امر سبب می شود تا مکعب بتواند سفارشات خود را از این فروشندگان با سرعت بیشتری ترخیص کند. این بخش طولانی ترین بخش آماده سازی سفارش است چون قطعات سیستم معمولاً از چندین فروشنده تهیه می شوند که برخی ممکن است کالا را سریعتر از دیگری برای مکعب ارسال کنند.

پس از رسیدن قطعات مورد انتظار شما به کارگاه مکعب، همکاران ما در بخش فنی نسبت به آماده سازی محصولات اقدام می کنند و پس از انجام تست و بررسی های فراوان و اطمینان از کیفیت و عملکرد، محصول را به همراه نتایج تست و بررسی به کمک یکی از روش های بالا که بسته به انتخاب مشتریان ممکن است متفاوت باشد، به صورت رایگان به درب منزل شما ارسال می کند.

نحوه دریافت توسط شما :

دوست عزیز در هنگام دریافت سفارش باید به مامور ارسال، مدارک شناسایی معتبر ارائه دهید و به یاد داشته باشید که مرسوله تنها به صاحب پروفایل سفارش دهنده تحویل داده می شود.

مامورین ارسال معمولاً کالا را تنها تا درب اصلی ساختمان تحویل می دهند ولی در صورتی که محدودیت خاصی در این مورد وجود داشته باشد، امکان هماهنگی برای تحویل درب واحد هم وجود دارد.

امکان تحویل محصول در اماکن عمومی مانند هتل، رستوران، کافه، ادارات دولتی، موزه و ورزشگاه وجود ندارد.

پیگیری سفارشات

برای پیگیری سفارش می توانید وارد پروفایل کاربری خود در مکعب شوید و در بخش سفارشات، جزئیات سفارش خود را بررسی کنید. در صورتی که می خواهید از موعد تحویل آگاه شوید، همکاران ما در بخش فروش در تمام طول ساعات اداری آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستند.

از آنجایی که می دانیم کامپیوتر وسیله ای مهم و حیاتی در امور روزمره مشتریان ما است در مکعب تلاش می کنیم تا در سریعترین زمان ممکن محصول سفارش داده شما را به دستتان برسانیم.