حریم خصوصی و امنیت مکعب

مکعب وب سایت رسمی شرکت سازه اینترنتی فناوران مکعب(سهامی خاص) می باشد که بزرگترین آرشیو قطعات کامپیوتری در جهان است. سیستم اداری ما برای برخی از امکانات وب سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا از این طریق بتواند خدماتی با کیفیت و امن را به مشتریان ارائه دهد. برای مثال در هنگام ثبت نام از کاربران شماره تماس دریافت می شود که به پیگیری ارسال محصول خریداری شده کمک می کند. در ضمن از آنجایی که فعالیت مکعب کاملاً قانونی و تحت چارچوب و نظارت کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و سامانه پایگاه های اینترنتی است هیچگونه خطری اطلاعات کاربران را تهدید نمی کند. بنابراین وارد کردن شماره تلفن همراه به منزله صحت آن است و مکعب پیامکی برای اطمینان به کاربر ارسال خواهد کرد تا از هرگونه خطا جلوگیری شود. علاوه بر این در صورتی که کاربر از هر یک از محصولات موجود در وب سایت خریدی را انجام دهد، اطلاعات خرید به شماره همراه وارد شده ارسال خواهد شد. همچنین کاربران عضو سایت قابلیت درخواست اطلاع رسانی در ارتباط با هریک از محصولات مورد علاقه خود را دارند تا سیستم به صورت اتوماتیک موجود شدن محصول مورد نظر یا محصولات جدید را به آنها اطلاع دهد. توجه داشته باشید که وارد کردن نام و شماره همراه فرد دیگر خلاف مقررات وب سایت است و تیم مکعب می تواند با علم به این موضوع نسبت به لغو عضویت اقدام نماید. همچنین تیم مکعب می تواند برای ارتباط بهتر با کاربران، اطلاع رسانی و بهینه سازی محتوای نمایش داده شده از برخی اطلاعات کاربران استفاده کرده و محصولات موجود در برخی از دسته بندی های مورد علاقه کاربر را در قالب ایمیل برای آن ها ارسال کند که در صورت عدم تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها، کاربران می توانند عضویت خبرنامه را از پروفایل کاربری خود لغو کنند. عدم لغو خبرنامه به منزله موافقت ضمنی تلقی خواهد شد و کاربر نسبت به این موضوع حق اعتراض ندارد.

علاوه بر این تیم مکعب ممکن است نظرات ارسالی کاربران را که مغایر با چهارچوب عفت و اخلاق عمومی باشد به هر نحو ویرایش و یا از انتشار آن جلوگیری کند. همچنین اگر نظر ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، تیم مکعب می تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. توجه داشته باشید تیم مکعب می تواند در صورت ابلاغیه قضایی اطلاعات کاربران را به هر نحوی که دادگاه به آن حکم کرده باشد، در اختیار قوه قضاییه قرار دهد. در این موضوع هیچگونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت ناشی از نشر اطلاعات برای تیم مکعب وجود ندارد و کاربران با علم به مطالعه این مطلب هرگونه حق اعتراض را از خود سلب می کنند.

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی بهتر است کاربران این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش نکنند و در صورتی که به هر شکل از این طریق اطلاعات کاربر در اختیار دیگران قرار بگیرد هیچ مسئولیتی متوجه تیم مکعب نخواهد بود. در صورتی که کاربر شماره تلفن همراه خود را به فرد دیگری واگذار کرده است باید هر چه سریعتر نسبت به تغییر مشخصات خود در وب سایت اقدام نماید چرا که همین موضوع ممکن است منجر به سرقت اطلاعات شود. بدین منظور مسئولیت هرگونه نشر ناخواسته اطلاعات که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد بر عهده کاربران است و کاربران حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می کنند.

علاوه بر این وب سایت مکعب با استفاده از جمع آوری IP، کوکی ها و فناوری های مشابه آن اطلاعات مربوط به موضوعات مورد توجه شما در این وب سایت را جمع آوری می کند که شامل نوع مرورگر، صفحات و آدرس های ارجاع دهنده یا خارج کننده، تعداد کلیک های شما، مدت زمانی که در وب سایت هستید، تعاملات شما با پیوندهای درون وب سایت، صفحات مشاهده شده و سایر اطلاعات می شود. در این ارتباط مکعب به لطف لایه های امنیتی پیشرفته و مدیریت و رمزنگاری داده ها حداکثر تلاش را می کند تا از اطلاعات کاربران محافظت و از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری کند. مشخصاً مسئولیت هرگونه سو استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت غیر قانونی، متوجه آن فرد یا شرکت بوده و مکعب حق اعتراض و پیگیری قانونی را بنا بر صلاحدید خود محفوظ می دارد.

در نهایت قابل ذکر است که تیم برنامه نویسی شرکت سازه اینترنتی فناوران مکعب(سهامی خاص) تمام تلاش خود را برای حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی کاربران می کند و امیدواریم استفاده از محصولات با کیفیت مکعب برای شما کاربر عزیز تجربه خوشایندی باشد.