خدای جنگ با طعم افسانه های مصر
دیروز کارگردان بازی خدای جنگ یعنی آقای کوری بارلاگ، در جریان همایش Devcom در شهر کلن، سخنرانی جالبی در خصوص فرآیند ساخت بازی خدای جنگ ارائه داد که در آن اطلاعات جدید و جذابی را با طرفداران به اشتراک گذاشت.
به گفته بارلاگ، افسانه های اسکاندیناوی تنها کاندید دنیای داستانی بازی نبوده و در ابتدا سه کاندید دیگر نیز وجود داشته اند: تمدن مصر باستان، تمدن اینکا و تمدن هند. پس از تصمیم گیری های اولیه سازندگان، دو کاندید نهایی دنیای افسانه های اسکاندیناوی و مصر باستان بوده اند که در نهایت به انتخاب بارلاگ، دنیای اسکاندیناوی برای بازی انتخاب شد.
به گفته وی تصمیم آن ها در خصوص ساخت بازی در زمان مصر باستان به قدری جدی بود که آن ها طرح های مفهومی زیادی برای بازی آماده کردند. در عکسی که در زیر مشاهده می کنید سربازان، موجودات، لباس ها و دیگر المان ها با توجه به خصوصیات تمدن مصر طراحی شده اند. آترئوس نیز در این طرح حاضر است اما مشخصا لباس های متفاوتی بر تن دارد.
وی در ادامه در خصوص تکامل آترئوس و ساخت این شخصیت صحبت کرد و اینکه چطور بسیاری از افراد با مشاهده طرح های این شخصیت “ترسیدند”! به گفته بارلاگ آن ها در زمان ایده پردازی به اندازه سه سال محتوا جمع آوری کردند، اما برای ساخت این عنوان تنها دو سال وقت داشتند و از این رو مجبور شدند که بسیاری از ایده ها را از بازی نهایی حذف کنند. بارلاگ به اهمیت وجود تهیه کننده های خوب در این پروسه نیز اشاره کرد.
بازی خدای جنگ از جمله بهترین بازی های منتشر شده در چند سال اخیر به شمار می رود که تجربه آن برای هر کسی واجب است. به گفته سران سونی، این عنوان پس از عرضه اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 4، از انتظارات آن ها فراتر رفته و عملکردی ورای تصورات قبلی آن ها داشته است. نظرات خود را پیرامون این خبر با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: DualShockers
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.