صحبت های کوجیما در مورد دشواری درک بازی Death Stranding
همانطور که کوجیما اعلام کرده بود بازی Death Stranding در نمایشگاه E3 امسال نمایش داده نشد. اما شخص Hideo Kojima با حضور درE3 Coliseum با سوالاتی در خصوص جدیدترین ساخته اش پاسخ داده و اطلاعات جالبی در خصوص روند ساخت این عنوان با طرفداران به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که چگونه زمانی که برای اولین بار ایده ساخت بازی را در استودیوی Kojima Productions مطرح کرده هیچ یک از اعضای تیم سازنده صحبت های وی را متوجه نشدند!
هر زمان که ایده ای به ذهنم می رسد سیستم بازی را برای دیگران توضیح می دهم. اولین کسانی که برایشان توضیح می دهم نیز اعضای تیم هستند. در خصوص بازی دث استرندینگ حدود یک سال پیش بود که به تیم سازنده توضیح دادم که قصد ساخت چه بازی ای را دادم; که هیچ کدام از اعضا متوجه نشدند! این مسئله به این دلیل بود من قصد دارم چیزی جدید و متفاوت بسازم. به نظر من زمانی که دیگران با شما مخالفت می کنند رمانی است که شما در مسیر درستی قرار گرفته اید. برای من این یعنی ساختن بازی.
پس با این اوصاف مدس میکلسن تنها شخصی نیست که داستان بازی را متوجه نشده! خوشبختانه این بازیگر برای ایفای نقشش تنها نیاز به شناخت شخصیت خود و انگیزه های او دارد اما در خصوص اعضای تیم سازنده نمی توان چنین چیزی گفت.
زمانی که شما در حال ساخت چیزی جدید هستید حتی اگر دیگران چیزی از آن متوجه نشوند، تیم شما مهم است. من نیاز دارم که تیمم مسئله را کاملا درک کند. پس به همین دلیل من هر روز توضیح می دهم که قصد ساخت چه چیزی را دارم. کم کم با جلو رفتن این پروژه اعضای تیم سازنده درک بهتری از این بازی پیدا می کنند. در حال حاضر من به هدف خودم رسیده ام و بازی ای که قصد ساخت آن را داشته ام کار می کند. همه اعضای تیم من می گویند “ما نابغه هستیم” اما من می گویم که نه نه نه این ایده من بوده است!
برای جدیدترین اخبار بازی و تکنولوژی به مربع سر بزنید.
منبع: Gamesradar
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.