قوانین و مقررات

· مسئولیت حفظ شناسه و رمز عبور بر عهده کاربران وبسایت مکعب بوده و در صورتی که کاربر اطلاعات خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهد هرگونه مسئولیت ناشی از سو استفاده از اطلاعات شخصی کاربر بر عهده خود کاربر خواهد بود.

· مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده در سامانه عضویت مکعب بر عهده کاربر بوده و در صورتی که به هرشکلی خسارتی ناشی از اطلاعات نادرست متوجه کاربر شود، بدین وسیله کاربر حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

· تیم مکعب نسبت به بروز هرگونه مشکلات فنی یا اختلال اینترنت که خارج از کنترل تیم فنی باشد و سبب ایجاد خسارت برای کاربر شود، مسئولیتی ندارد.

· هرگونه اختلال در  سیستم درگاه الکترونیکی بانک‌های معتبر کشور، متوجه بانکی است که پرداخت از طریق درگاه آن انجام می شود و مکعب در قبال خسارت مالی آن مسئولیتی ندارد.

· در صورتی که خریدار، محصول خریداری شده را ظرف مدت ۷ روز بدون باز کردن بسته بندی محصول، به نزدیکترین نمایندگی تحویل دهد، هزینه محصول عودت داده می شود. قابل ذکر است که مکعب نسبت به پرداخت هزینه پستی اولیه مسئولیتی ندارد. علاوه بر این سفارش محصولات به تعداد، شامل حق استرداد نمی شود.

· اشکالات و ایرادات فنی پس از باز شدن بسته بندی باید حداکثر ظرف مدت ۷ روز به مکعب اطلاع داده شود. کاربران باید توجه داشته باشند که بسته بندی محصول تا پایان ۷روز باید نگهداری شود تا در صورت بروز مشکلات، محصول خریداری شده به همراه بسته بندی به نمایندگی مکعب تحویل داده شود.

· در صورتی که محصول خریداری شده در اثر سو مصرف یا نوسانات برق دچار مشکل شود، تیم مکعب نسبت به خسارت مالی به وجود آمده برای خریدار مسئولیتی ندارد. برای یادگیری روش درست و مناسب برای راه اندازی رایانه این مطلب را مطالعه کنید.

· وجود مغایرت در محصول نهایی با آنچه که مشتری در وب سایت سفارش داده است یا آسیب فیزیکی باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول از طریق ایمیل یا به صورت تلفنی به بخش فنی اطلاع داده شود. توجه داشته باشید که اعلام مغایرت باید با استناد به مشخصات فنی صورت بگیرد. قابل ذکر است که از دور انداختن بسته بندی محصول جداً خودداری کنید.

· در صورت آسیب دیدگی در زمان حمل و نقل، اگر آسیب مشخص و قابل مشاهده باشد، کاربر می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا محصول جهت بررسی به دفتر مرکزی بازگردانده شود. در صورتی که آسیب در بخش خدمات پس از فروش تأیید شود، جایگزین مجدداً برای کاربر ارسال خواهد؛ در غیر این صورت و در حالتی که رایانه مرجوع شده بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول بار دیگر برای مشتری ارسال می شود و هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

· در صورت آسیب دیدگی در زمان حمل و نقل، اگر آسیب مشخص و قابل مشاهده نباشد، کاربر می تواند طی مدت ۲۴ ساعت مراتب را با بخش خدمات پس از فروش در میان گذاشته و نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نماید. در غیر این صورت و در حالتی که رایانه مرجوع شده بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول بار دیگر برای مشتری ارسال می شود و هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

· در صورتی که کاربر بخواهد محصول خریداری شده را به هر دلیلی مرجوع نماید، میبایست کالا را در بسته بندی اصلی به همراه تمامی اقلامی که همراه با محصول ارسال شده است(حتی اقلامی که به صورت هدیه ارسال شده است) با پست پیشتاز به آدرس دفتر مرکزی ارسال نماید. چسباندن برچسب، نوشتن آدرس، مخدوش کردن بسته بندی یا هر مورد دیگر امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

· در صورتی که کاربر محصولی را از مکعب خریداری کرد ولی فروشنده کالا توانایی ارسال کالا را به دلیل عدم موجودی نداشت، مکعب کالای مشابهی را به عنوان جایگزین به کاربر معرفی خواهد کرد و هزینه مابه التفاوت کالای جدید با کالای پیشفرض در صورت کمتر بودن به مشتری عودت داده خواهد شد. در صورتیکه که هزینه کالا به سبب نوسانات نرخ ارز افزایش یافته باشد، مشخصاً مسئولیت پرداخت مابه التفاوت هزینه بر عهده کاربر خواهد بود و مکعب مسئولیتی در این ارتباط نخواهد پذیرفت.