مقایسه خدای جنگ با فیفا توسط کارگردان این بازی
به گزارش مربع امروز کارگردان بازی God of War یعنی آقای کوری بارلوگ در مورد سیستم مبارزات، نبود قسمت های دکمه زنی و شباهت های این بازی با فیفا صحبت های جالبی کرد. وی اعلام کرد که حتی اگر کریتوس در این بازی شخصیت مکمل نداشت، تصمیم استودیو همچنان بر حذف صحنه های دکمه زنی (Quick Time Events) بود:
حتی اگر پسر کریتوس در بازی نبود من بار هم دوست داشتم که از صحنه های QTE فاصله بگیریم. به نظرم این صحنه ها برای بسیاری از طرفداران سری خدای جنگ نوستالوژیک باشد اما چیزهای بسیار بیشتری وجود دارند که ما می توانیم روی آن ها کار کنیم. اما می توان گفت که قطعا Atreus حکم راهی برای ایجاد ارتباط با شخصیتی که دائما در بازی حاضر است را دارد.
او در ادامه این بازی را با فیفا مقایسه کرد:
هر بار که فیفا را بازی می کنید در واقعه همان بازی قبل است اما به شدت بدون قطعیت و غیر خطی، خدای جنگ جدید نیز همینطور است. هر بازی تفاوت دارد و در تک تک مسابقات درام و هیجان وجود دارد حتی زمانی که تیم ها را عوض نکنید. جادوی بازی های رایانه ای در این است که من دوست ندارم ببازم حتی اگر در حال ساخت چیزی هستم که در آن داستان سرایی وجود داشته باشد، و ما این شخصیت ها را به گونه ای توسعه داده ایم که حس آزادی عمل را به بازیکنان منتقل کنند؛ این همان جادوی بازی های رایانه ای است.
بازی خدای جنگ در سال 2018 به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.
منبع: PSU
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.