ماموریت های جانبی Assassins Creed Origins تکراری نخواهند بود
ماموریت های جانبی همیشه یکی از نقاط ضعف سری اسسینز کرید بوده اند. معمولا منتقدان از تکراری و مصنوعی بودن این ماموریت ها خرده گرفته و از طراحی فاقد نوآوری آن ها ایراد می گرفته اند. اما یوبیسافت در ادامه روند بهبود نقاط ضعف عناوین این سری با عرضه هر نسخه جدید، این بار تصمیم گرفته تا با عرضه Assassin’s Creed Origins مشکل ماموریت های جانبی را برطرف کند.
به گزارش مربع اخیرا آقای اشرف اسماعیل کارگردان این بازی در خصوص ماموریت های فرعی بازی توضیحاتی در توییتر ارائه داده و به طرفداران اطمینان داده است که آن ها این بار ماموریت های جانبی بسیار متنوع و نوآورانه ای را تجربه خواهند کرد. وی طی صحبت های خود خاطر نشان کرد که هر ماموریت جانبی با ماموریت قبلی متفاوت خواهد بود و بازیکنان شاهد دو مرحله جانبی مشابه هم نخواهند بود.
آقای اسماعیل جزئیات جدید دیگری نیز از بازی به اشتراک گذاشت؛ برای مثال بازیکنان می توانند شمارنده ضربات وارد شده به دشمنان که روی صفحه نمایش داده می شود را خاموش کنند. همچنین بازیکنان می توانند در صورت تمایل تنظیمات مربوط به کنترل بازی را تغییر داده و دکمه های کنترلر خود را شخصی سازی کنند. به گفته آقای اسماعیل شهر الکساندریا یا اسکندریه نیز برای گشت و گذار بازیکنان در دسترس خواهد بود.
بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 5 آبان ماه سال جاری برای کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
منبع: Gamingbolt
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.