قوانین و مقررات ثبت و سفارش کالا

. سفارشات ثبت شده در سایت مکعب به صورت معمول تا ۷ روز کاری به دست مشتریان می رسد. قابل ذکر است که این مدت، وابسته به محصولی است که کاربر سفارش آن را در سایت ثبت کرده و فروشندگانی که این کالا را با ارزان ترین قیمت عرضه کرده اند.
. روز کاری به معنی شنبه تا پنجشنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی است. از این رو اگر سفارشات شما در روزهای تعطیل ثبت شده باشد، در اولین روز کاری بعد از تعطیلات پردازش خواهد شد.
. در صورتی که موجودی کالایی به اتمام رسیده یا به هر دلیل دیگری امکان ارسال محصولی خاص به مشتری وجود نداشته باشد، حتی پس از ثبت سفارش توسط مشتری، حق کنسل کردن سفارش انجام شده و استرداد وجه برای مکعب محفوظ است. البته پر واضح است که کاربر می تواند محصول دیگری را جایگزین سفارش پیشین نماید. در صورت تمایل به استرداد وجه، مبلغ پرداخت شده حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر ۴۸ ساعت بعد به حساب مشتری واریز خواهد شد. خدمات پس از فروش مکعب در این مدت با کاربر در ارتباط خواهد بود.
. با توجه به اینکه قیمت های قطعات موجود در سایت مکعب توسط روبات از سایت های مبدا استخراج می شود، در صورت بروز خطا در قیمت گذاری، حق کنسل کردن سفارش برای مکعب محفوظ است و کاربران با علم به مطالعه این مطلب هرگونه حق اعتراض را از خود سلب می کنند.
. با توجه به اینکه تمام سفارشات در سیستم ثبت می شوند، امکان صدور مجدد یا تغییر مشخصات فاکتور وجود ندارد و کاربران باید در هنگام ثبت سفارش نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند. توجه داشته باشید که این موضوع برای تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی یا بالعکس نیز صادق است و کاربران با علم به مطالعه این مطلب هرگونه حق اعتراض را از خود سلب می کنند.
. تحویل سفارشات در مکان های عمومی مانند هتل ها، اقامتگاهها و رستوران ها امکان پذیر نیست و آدرسی که کاربر در سیستم ثبت می کند باید قابل استناد و دقیق باشد.
. امکان لغو سفارش برای محصولاتی که با کدهای تخفیف محدود(Limited) فروخته شده اند وجود ندارد.
. توجه داشته باشید که محصولات سفارش داده شده در درب اصلی ساختمان تحویل داده می شوند و سیستم حمل نقل مکعب، مسئولیتی برای حمل محصول تا درب منزل ندارد.
افزودن کالا به سبد خرید هیچگونه الزامی را به منزله رزرو کالا برای مکعب ایجاد نمی کند و کاربران باید در صورت تمایل به خرید، نسبت به تکمیل سفارش خود در سایت اقدام نمایند.