خدای جنگ جدید در سبک جهان باز نخواهد بود
سری بازی های God of War در طول بقای کنسول های PlayStation 2 و PlayStation 3 یکی از مهم ترین IP های Sony بود که بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته و با تحسین طرفداران و منتقدان همراه بود.
اما از زمان عرضه کنسول PlayStation 4، به جز نسخه ریمستر شده بازی خدای جنگ 3، هیچ نسخه ای از این سری برای این کنسول منتشر نشده است. استودیوی Santa Monica قصد دارد این غیبت را با عرضه نسخه ای جدید از این سری در سال 2018 جبران کند. این نسخه از بازی داستان یک کریتوس پیر را تعریف می کند که در دنیای خدایان نورس با پسرش آتریوس زندگی می کند.
به گزارش مربع طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 ویدئوی جدیدی از گیم پلی بخش های مختلف خدای جنگ جدید به نمایش گذاشته شد. آقای کوری بارلاگ طی مصاحبه ای توضیحات جدیدی در خصوص دنیای بازی ارائه کرد:
من از همان ابتدا می دانستم که نمی خواهم یک بازی جهان باز بسازم. دوست نداشتم بازی ای بسازم که بازیکنان در حال احساس کنند که دارند به صورت لیست وار یک سری کار را انجام می دهند.
کریتوس و آتریوس هدفی دارند که آن ها را به تمام نقاط جهان می برد اما همیشه در مناظر دور دست چیزی وجود دارد که توجه شما را جلب می کند. ایده ما این است که به بازیکنان برای کنجکاو بودن و گشت و گذار در محیط پاداش بدهیم. قصد ما این نیست که بازیکن را مجبور به انجام کاری متفرقه کنیم و یا وی را از تجربه هسته اصلی بازی دور کنیم.
این ایده که زمانی که بازیکن در دور دست ورودی یک غار را می بیند و زمانی که از سر کنجکاوی به داخل آن می رود متوجه می شود یک مرحله بسیار بزرگ در آن جا وجود دارد که او از آن چیزی نمی دانسته. این واقعا چیز بزرگی است و به همین دلیل است که من بازی می سازم. همه چیز در مورد زندگی کردن در یک دنیای دیگر است.
به گفته بارلاگ دنیای این بازی بسیار بزرگ خواهد بود و بازیکنان می توانند به اختیار خود و در صورت تمایل به گشت و گذار و آن بپردازند تا در کنار داستان اصلی بازی، ماجراجویی های دیگری نیز داشته باشند.
منبع: WccfTech
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.